Zastava Bosne i Hercegovine
Email Print

UREDBA O VOĐENJU, FUNKCIONISANJU I UTVRĐIVANJU PODATAKA KOJI SE UPISUJU U REGISTAR ADMINISTRATIVNIH POSTUPAKA: Uredba na snazi od 6. avgusta 2022. godine


Zakonom o Registru administrativnih postupaka ("Sl. glasnik RS", br. 44/2021 – dalje: Zakon), koji je na snazi od 7. maja 2021. godine, uređeno je uspostavljanje, upravljanje i vođenje, sadržina, način korišćenja i druga pitanja od značaja za upravljanje Registrom administrativnih postupaka koji je vidljiv na portalu eUprave.

Cilj ovog Zakona je uređenje pitanja uspostavljanja i upravljanja Registrom, koji sadrži tačne i ažurne podatke o postupcima kako bi se obezbedile precizne i javno dostupne informacije o postupcima koje organi sprovode i uspostavila jedinstvena metodologija za njihovo standardizovano, efikasno i ekonomično vođenje.

U skladu sa navedenim Zakonom, doneta je Uredba o vođenju, funkcionisanju i utvrđivanju podataka koji se upisuju u Registar administrativnih postupaka ("Sl. glasnik RS", br. 84/2022) koja je na snazi od 6. avgusta 2022. godine.

Ovom Uredbom bliže se uređuje način funkcionisanja Registra administrativnih postupaka i sadržaj Portala Registra, povezivanje sa Pravno-informacionim sistemom Republike Srbije koji se objavljuje na internet stranama Javnog preduzeća “Službeni glasnik”, bliža sadržina podataka koji se upisuju u Registar, kao i podataka koji su javno dostupni na Portalu Registra, upis, izmena upisanih podataka, brisanje postupaka i zahteva, kao i način potvrđivanja ispravnosti podataka i statusa postupaka, odnosno zahteva upisanih u Registar.

Kompanija Paragraf Lex ne preuzima odgovornost za tačnost i istinitost informacija prenetih iz spoljnih sadržaja odnosno drugih izvora, kao i za štetu koja eventualno iz toga, proistekne. Sve informacije objavljene u sekciji "Vesti" su namenjene u svrhu opšteg informisanja.

Izvor: Vebsajt Unije poslodavaca Srbije, 01.08.2022.
Naslov: Redakcija