Idite na prijavu

Zastava Bosne i Hercegovine
VEBINAR

Planiranje javnih nabavki za 2026. godinu, izveštavanje o nabavkama iz prethodne godine i postupak zaštite prava u postupcima javnih nabavki

  • Planiranje (javnih) nabavki za narednu godinu
  • Registracija ugovora i izveštavanje o izuzetim nabavkama iz prethodne godine
  • Izvršenje i mogućnost izmene postojećih ugovora
  • Zaštita prava u postupku javne nabavke - prava i obaveze privrednih subjekata i naručilaca

Termin i vreme održavanja vebinara:

10. decembar 2025. godine
Početak vebinara od 9:50h

Opis vebinara:

Na vebinaru će biti prikazane najvažnije obaveze i radnje naručilaca u postupku i planiranja javnih i izuzetih nabavki za narednu godinu, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama ("Sl. glasnik RS", br. 91/2019 i 92/2023), podzakonskim aktima i aktuelnim stavovima i praksom nadležnih organa. Govoriće se o iskazivanju potreba organizacionih jedinica kod naručioca, o definisanju predmeta i oblikovanju nabavki, procenjenoj vrednosti, partijama, osnovima izuzeća, kao i praktičnim primerima rada na Portalu javnih nabavki.

Deo vebinara biće posvećen i pojašnjenjima u vezi sa postupkom zaštite prava ponuđača u postupku javne nabavke - razlozi za podnošenje zahteva za zaštitu prava, aktivna legitimacija, sadržina zahteva, rokovi za podnošenje zahteva, razmatranje i odlučivanje o osnovanosti zahteva, kao i posledice donetih odluka i rešenja po zahtevu za zaštitu prava.


Teme vebinara:

PLANIRANJE POSTUPAKA (JAVNIH) NABAVKI

  • Definisanje predmeta i oblikovanje nabavki
  • Procena istovrsnosti nabavki i oblikovanje po partijama
  • Određivanje procenjene vrednosti i usklađivanje sa finansijskim planom
  • Limiti za primenu ZJN i osnovi za izuzeće od primene ZJN
  • Planiranje višegodišnjih nabavki i okvirnih sporazuma
  • Preporuke za planiranje postupaka izuzetih od primene ZJN
  • Obezbeđivanje transparentnosti i konkurencije
  • Unos plana javnih nabavki na Portal javnih nabavki

REGISTRACIJA UGOVORA I IZVEŠTAVANJE O IZUZETIM NABAVKAMA IZ PRETHODNE GODINE

  • Unošenje podataka u registar ugovora na portalu javnih nabavki
  • Iskazivanje trajanja i vrednosti u ugovorima/narudžbenicama/okvirnim sporazumima/fakturama koji se registruju
  • Smernice za generisanje godišnjeg izveštaja o izuzetim nabavkama

IZVRŠENJE I MOGUĆNOST IZMENE POSTOJEĆIH UGOVORA

  • Osnovi za izmene ugovora
  • Dozvoljenost izmena i ograničenja u pogledu trajanja i vrednosti ugovora
  • Obaveza izveštavanja o izmenama

ZAŠTITA PRAVA PONUĐAČA U POSTUPKU JAVNE NABAVKE

  • Razlozi za podnošenje zahteva za zaštitu prava
  • Aktivna legitimacija - Rokovi
  • Sadržina i način podnošenja zahteva
  • Postupanje naručioca po zahtevu
  • Postupak pred Republičkom komisijom
  • Posledice donetih odluka i rešenja po zahtevu za zaštitu prava

Predavači:

Branimir Blagojević
advokat

Dragana Đinđić
pomoćnik glavnog i odgovornog urednika stručnih časopisa "Budžetski instruktor" i "Pravo u javnom sektoru"


Zašto da pratite Paragrafov vebinar?

Predavanja su instruktivna, koncipirana prema potrebama naručilaca i privrednih subjekata, sa navođenjem praktičnih primera iz prakse, čime se polaznicima obezbeđuje upoznavanje sa svim novinama u sprovođenju postupaka javnih nabavki.

Kontakt sa kompetentnim predavačima kroz mogućnost postavljanja pitanja pre i tokom predavanja, polaznicima obezbeđuje priliku da razreše sve nedoumice koje imaju u vezi sa temama vebinara, i saznaju koje su obaveze i mogućnosti u narednim postupcima javnih nabavki prema važećim propisima.


Kome je vebinar namenjen?

Vebinar je namenjen službenicima za javne nabavke, pravnicima, ekonomistima i ostalim zaposlenima kod naručilaca koji rade poslove javnih nabavki, kao i zaposlenima kod privrednih subjekata - pravnih lica i preduzetnika koji učestvuju u postupcima javnih nabavki, koji žele da se dodatno usavrše za obavljanje svojih poslova na pripremi i podnošenju ponude i eventualne zaštite prava ponuđača.

Učesnici vebinara imaće priliku da svoje znanje unaprede u skladu sa odredbama važećih propisa i stavovima zauzetim u praksi nadležnih organa, koji su od značaja, a i za naručioce i privredne subjekte koji su zainteresovani za učešće na tenderima, odnosno ponuđače.


Kotizacija obuhvata:

  • Power point prezentacije predavača
  • Praćenje predavanja vebinara
  • Pitanja i odgovore

PRETPLATNICI


6.900 RSD

NEPRETPLATNICI


9.900 RSD


Na cene kotizacija se zaračunava PDV po stopi od 20%


Prijava za VEBINAR

Podaci o poslovnom subjektu








Podaci o učesnicima


Ime i prezime učesnika 1: *
Funkcija učesnika 1: *
E-mail učesnika 1: *
Telefon učesnika 1: *

Ukoliko je broj učesnika koje želite da prijavite veći od 1, molimo Vas da posredstvom tastera "Dodaj učesnika" unesete imena i prezimena dodatnih učesnika sa njihovim podacima: ime učesnika, funkcija, e-mail adresa, telefon.

NAPOMENA: E-mailovi različitih učesnika moraju biti različiti.



Pošaljite nam Vaše sugestije